EBA 2017 võitjad

Eile oli siis Eesti Blogiauhindade jagamine ja otsustasin avaldada oma arvamust võitjate osas ☺ Palju õnne kõikidele võitjatele! Ma ei too välja kõiki katekooriaid vaid need millele oskan kaasa rääkida 😀

Noorukblogijad – ma olen nii õnnelik, et Mariel võitis, sest ta on selle ära teeninud☺. Minu arust on ta blogi ka palju arenenud ja ta on mulle oma blogiga SUUREKS inspiratsiooniks. Kolmandat ja teist kohta ma kommenteerida ei oska, sest ei ole nende blogisi lugenud! 

Ilu- ja moeblogija -Yess!! Go Liisa 💖 Olen väga rahul 👍 Tema on mulle suureks inspiratsiooniks moe alal, sest tema stiil väga meeldib mulle. 

Tervise- ja trenniblogi -olen rahul võitjaga, aga lootsin, et Paljas porgand lööb esimese koha paljaks (üritasin naljakas olla 😀 ).  Aga Loora on ka imeline esimese koha jaoks ☺

Videoblogi – esikolmikust olen ainult tema (Liisa) paari videot vaadanud ja ei oska öelda, kas on ta selle vääriline või, kes on.. 

Arvamusblogi – Ebapärlikarp võitis see aasta siis selle katekooria ja olen sellega rahul ☺

Pere- ja beebiblogi – võitis lipsuke. Olen ise alles 14.a, aga mulle tõesti meeldib seda blogi lugeda, sest sinna ei ole kirjutatud lihtsalt mingit jama vaid ongi mudagi konkreetset mida kirjutada.

Eluline blogi – võitjaks tuli ikka ja jälle Mallukas. Lugesin just anublogi.com ja olen nõus, tõesti muutub igavaks, et sama inimene võidab (kuigi andsin ka oma hääle talle ), aga see olenebki hääletajatest, sest kui nemad tahavad, et ta võidaks. Miks ka mitte ? ☺

Ja ma olen nii rõõmus, et Henry napsas see aasta AASTA BLOGIJA auhinna 😀 Lõpuks keegi, kes tõuseb Mallukast varsti kõrgemale? Ja tore veel, et meessugu tegeleb millegi sellisega ☺ Tubli! 

Kuna mind ise kohale ei olnud, siis vaatasin õhtulehe laivi. Ja ma ütlen, et ženja Fokin oleks võinud oma sõnade peale vahepeal mõelda või üldse sellele mida ta suust välja ajas, sest olen kindel, et ta pani nii mõnegi võitja end ebamugavalt tundma?! 

Suured kallid kõikidele, kes sellist üritust korraldavad/aitasid korraldada, sest nii ei teaks üksgi blogija, kus tema koht on !💖

Päikest…

Lisa kommentaar

