EBA2017 -VEEL JUTTU JA KELLELE ANDSIN MINA OMA HÄÄLE ?

BOONUS

Nagu kõik juba ma arvan, et teavad, siis nüüd saab hääletada EBA2017 jaoks!!

Ühesõnaga. Mina ka osalen (noorukblogija katekooria) ! WAT! 😶  See oli nagu raamatus lehe keeramine järgmisse ossa ja sa ei tea, mis sind ees oodata võib. Ma ei hooli võidust, vaid minule on tähtis see, et ma üldse osa julgesin võtta olles alles 14.a. Samuti on tähtis ka see, et minu blogi postitusi vaadatakse ja tean, et pole neid niisama teinud endale! Olen nüüdseks oma blogiga tegelenud ma arvan, et peaaegu 1.5-2 aastat ja olen oma blogi postitusi nii palju kustutanud ning oma blogi kujundust muutnud ja nüüd arvan, et olen jõudnud selle “hea” blogini millest olen unistanud ??!! 

Ka mina hääletasin 😉 

Arvamusblogi: minu hääle sai kindlasti ebapäelikarp, sest olen teda sealt listist ma arvan, et kõige tihedamalt jälginud.

Pere-ja beebiblogi:Minu hääl läks Lipsukesele, sest ta blogi tekidab sellise hea sooja tunde (mul pole õrna aimugi miks, lihtsalt hea lugeda) 😌

Loomeblogi: Ei jälgi väga kedagi, aga uurides neid läbi andsin oma hääle meieeluilu.ee 

Kultuuriblogi: Hääle sai liisapaalitsblog.com, sest ka teda jälgin sealt listist kõige tihedamini.

Ilu-ja moeblogi: Ahhh!! Ma ei suutnud otsustada Liisa Leetma ja Meryl Mägi vahel, aga lõppude lõpuks sai minu hääle Liisa Leetmaa

Noorukblogija: Kohe kindlasti sai selle hääle marielpahkel.ee

Elulised blogid: Mallukas.ee 

Tervise-ja trenniblogid: Ka ilma mõtlematta fitloora.ee 💪

Ei andnud mõnes katekoorjas hääli, kuna ei jälgi väga ühtegi või ei olnud lihtaalt sellist kellele anda 👀 Ühesõnaga, jääme nüüd ootama EBA2017 võitijaid ja pärasiseid sellejäegseid positiivseid/negatiivseid postitusi✌

Päikest..

Lisa kommentaar

