BONUS//My lipstick collection+EBA2017 JUTTU

Mõtlesin, et eelmine postitus polnud ikka see õige START minu blogi väljakutsele, niiet otsustasin teha boonus postituse(arvan, et boonuspostitusi tuleb mõningatel päevadel veel?!). Otsustasin siis teha oma huulepulkade/läigete kollektsiooni/hauli. 😊

Ma alustan oma trading huulepulkadest ja läigetest… Nendel pole ei tooni nimetust ega nr ning sain need jõuludeks trading meigikohvriga.

Mul on ka 3 essence toodet

1.essence MATT MATT MATT huulepulk toonis 01

2.essence glossy kiss lipbalm toonis cherry kiss

3.XXXL lipgloss toonis 04 rising star

Ning 2 UP GIRL huulepliiatsit ❤

Heihei..

Ootan Q&A jaoks küsimusi, samuti kandideerisin EBA2017 esimest korda noorukblogija katekooriasse. Kui arvad, et see olen mina siis hääleta ⬇❤

http://eba.marimell.eu/ 
Leiate mind sealt nimega http://www.mylifeaskarol.wordpress.com

Olen tänulik iga hääle eest, ükskõik, kas võidan või ei! Olen oma blogiga enda silmis teinud suuri edusamme ja lõpuk jõudnud selle hea blogini enda silmis ja loodetatavasti ka teie ❤ Olen alles 14 ja õpin uusi ja põnevaid asju ja üheks neist ongi just see blogi ⬆ Aitäh!
Päikest 🌼

Lisa kommentaar

